Måndag 19/1

2009-01-19 09:46:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hallå .. =)

Sleeping Beauty? Är det jag det? Nja, men inatt har jag iaf sovit väldans gott. Blev väckt vid halv 8, då va William vaken men Jörgen gick upp och bytte blöja och gav han välling, jag tog tempen och den va på 37,2 så ingen feber idag! Måste vart tänderna för nu är han sitt gamla vanliga gosiga glada jag igen! Lillkillen som vill vara med mamma. Jag har knappt fått ta i han nu när han har varit sjuk, det är bara pappa som gäller då, men imorse kom han in till mig och gav mig puss och kram och ville inte gå ut ur sovrummet =) *Underbart*


William springer fram och tillbaka här hemma nu, så skönt att han är frisk igen! Bara jag som behöver få tillbaka min röst, men jag har ju inte ont i halsen eller så men den kommer nog snart. Idag ska jag skicka iväg den rosa telefonen, har fått pengarna för den nu så nu ska den bara paketeras och skickas iväg! Så nu är jag av med den, och några hundralappar rikare =D Underbart!! Det har snöat en himla massa också, började igår kväll och har väl hållit på hela natten, för min del får det gärna bli vår nu, kanske ger oss ut på en promenad idag, då blir det "stora" vagnen som åker fram.. Den är mycket bättre i snö, det har jag nog sagt innan :P


Jag är hemma från skolan idag, det funkar inte att sitta på 3 lektioner utan röst, på engelskan måste jag kunna prata, funkar inte att sitta och hålla käften, får se om vi går till ÖF idag eller om vi stannar hemma. Hade iof vart gott att komma ut och träffa folk, men vi får se.. Jag får klura lite på det innan jag bestämmer mig. Jag behöver åka ut till Överby eller ner till stan och leta efter en present till min älskade sambo, men jag har ingen som helst aning vad jag ska köpa, men han är inte så kräsen och brukar bli glad för det mesta, han anser nog att de är tanken som räknas men vill ändå köpa något som han har nytta för? *Undra vad*


Nu ska jag dricka upp mitt te, sen ser jag att William vill kramas, min underbaraste bästaste unge!! <3


Kommentarer
Postat av: jessica

Presentkort nånstans ?

2009-01-19 @ 10:05:38
Postat av: Emma

=D Ja visst är han duktig. Han har ju inte visat en enda tendens till att börja förens igår och nu håller han på hela tiden, gud va fort det gick! Men va roligt det är att se framsteg =)

2009-01-19 @ 12:19:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback