Måndag 26/1

2009-01-26 09:39:41 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn Morrn..
Kass natt har det vart, sovit skit dåligt.. Somnade nog inte förän efter kl va 2, så ja segt har det vart. William vaknade vid 8, och då gick jag o tog mig ett bad som alltid på morgonen, bästa sättet att starta dagen på.. Sen åkte en ledsen William och pappa till dagis, när Jörgen skulle lämna honom så skrek han så att han skaka och ropade efter pappa. Hjärtskärande om ni frågar mig, hade jag vart med så hade jag inte lämnat min bebis, jag är för mesig för sånt tydligen. Klarar inte av att se mitt barn gråta så hysteriskt, vet att man ska gå ändå och att dom slutar gråta, men det spelar ingen roll...

Vi ska strax åka iväg och fixa flyttlådor så vi kan packa ännu mer, vi är inte klara på långa vägar, hehe! Så jag har precis fått lite bukt på mitt hår =) Vid 11 ska jag möta Emma så ska vi gå ner till stan, och möta upp Sandra =) Sen blir det kinabuffé, så jag hoppar frukosten idag och går direkt på lunchen ist, vid halv 1 har jag min första lektion, matte =/ Seeeegt! Jaja.. Nu ska vi strax ge oss, och innan dess ska jag ut med Rocky!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch! Det är inget jag ser fram emot att Love ska stå och gråta när jag lämnar honom på dagis. Det måste vara hur jobbigt som helst!!

2009-01-26 @ 10:17:29
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Nää de är jobbigt att se sitt egan barn skrika så hysteriskt, hoppas de blev bra till slut :)

Ska ni flytta?



/Jessica

2009-01-26 @ 13:16:05
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica

Haha :)

2009-01-26 @ 15:21:46
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback