Onsdag 21/1

2009-01-21 08:34:05 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn Morrn..
Jag sitter här med mitt te i hopp om att min röst ska bli lite bättre, jag är fortfarande hes, fattar det inte! Jag har aldrig vart hes så här länge innan, så ja förstår inte varför jag är det, men men kan inte göra så mycket åt saken. William ska snart åka till dagis och efter att han blivit lämnad så ska jag fortsätta med matten, jag hann med ett par sidor igår, tanken är att jag ska hinna med ett helt kapitel denna veckan för då har jag kommit ikapp, men ja det är ett par sidor kvar. Sen måste jag ta tag i engelskan men den är det inga problem med, för engelska är kul =)

Idag är det som sagt fika hos Sandra =) Ska bli jätte kul.. Skulle egentligen mötts i stan och gått tillsammans upp till Sandra, men då jag inte hinner ner till stan 14.30, så får Jörgen köra upp mig. Bättre att jag kan komma på fikan då =) hihi.. Imorn blir det Ikea =) *Jippi* Som jag längtat.. Men det blir inte att hälsa på min bror tyvärr, han kunde bara på fredag och då ska jag klippa mig, samt att vi har tvättstugan så tyvärr så passade det sig inte denna gången, men vi får väl ta det en annan gång ist.

Nu däremot måste jag klä på mig, samt William som fortfarande har jamas på sig. :P

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jansson

Du får krya på dig med rösten, hoppas den blir bättre snart :)

2009-01-21 @ 11:51:15
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, hoppas du kryar på dig snart!



kastar lite värme på

2009-01-21 @ 15:23:38
URL: http://www.mylifeinthai.se
Postat av: Tove Griffin

Hejsan,



Vad kul att läsa din blogg, hoppas du mår bättre snart!



Tove

2009-01-21 @ 19:58:08
URL: http://fashionablemama.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback