Packat lite

2009-01-24 21:33:13 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Hej hopp..
Det har vart en ganska så seg och tråkig lördag idag =/ Vi har inget gjort så väldans mycket, sovit i omgångar typ.. Sen har vi fått packat 5 lådor idag. Enbart vardagsrummet än så länge. Ska väl ta köket imorn, det som kan packas ner. Och ja kanske våra garderober, så svårt o veta vad man kan packa ner innan och vad man inte kommer behöva. Williams rum blir iaf det allra sista som vi packar. Han behöver ju ha sina saker. Va i affären idag o köpte mig lite mera gott, lite chips och dip som jag mumsat på nu, jag är propp mätt, s tror inte jag ska vara vaken så himla sent idag, igår satt jag ju uppe till klockan va 1, nopp det blir det inte idag..

Måste orka gå upp imorn med, Jörgen behöver ju få sova, han är ju hemma runt 4 halv 5, så ja han är nog inte så pigg att gå upp med William imorn bitti skulle jag gissa på :P Imorn händer det inte så mycket heller, har inte så mycket planerat, blir väl att fortsätta med det eviga packandet, men jag är tveksam på att flyttlådorna som vi lånade av Sandra kommer räcka så vi får nog åka o köpa ett par, =) Eftersom det redan gått 5 st, ocg vardagsrummet är inte nerpackat allt än. Jaja det blir nog bra i slutändan, ringde till dom som har lägenheten nu, och dom skulle lämna in nycklarna på onsdag så då kunde vi åka och hämta dom, hoppas vi får dom med en gång på onsdag.. =)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan en stund.. Och innan läggdags måste jag ut med Rocky en snabbis =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

tror jag har några till annars :)

2009-01-24 @ 22:41:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

:P Haha ja men så stor skillnad är det inte riktigt. Har inte inhandlat allt färdigt till dom nya rummen. Får ta lite i taget

hihi! Men jävlar va hög våran säng blev. Hoppas man vänjer sig =)

2009-01-24 @ 23:00:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Hoppas ni får nycklarna direkt :) Ska bli så skoj att komma till er sen när ni är klara :)

2009-01-24 @ 23:27:59
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Noomi & Emilio

heej,

jaa äntlgien kryper han =) weiho!!

Hur e allt med er nu då?

krmar

2009-01-25 @ 00:19:36
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: jessica

Åsa har ju en jäkla massa ju

2009-01-25 @ 09:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback