Sagan om ringen

2009-01-02 23:38:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallååå Hallåååå =)
Jag och Jörgen har varit på Hunne och Halleberg idag, lämnade William hos farmor en stund och åkte dit, samt att vi hade med oss kameran såklart så det blev allt några bilder, men inte så jätte många, det var svårt när solen låg som den gjorde. Och eftersom vi hade sovit så extremt dåligt inatt åkte vi hem och sov en timma, gud va skönt det var. Och välbehövligt nu när speciellt jag börjat sova så dåligt på nätterna, Jörgen är ju konstant trött ändå eftersom han inte kommer in i djupsömnen pga snarkningarna.. :/

Anw, har precis tittat på sista delen i sagan om ringen triologin, mycket bra filmer som man kan se om och om igen =) Jörgen ska väl ut och åka nu tror jag, så jag sitter la här och ugglar en stund till innan det är dags att gå och lägga sig och krama kudden :P Börjar faktiskt känna mig liiiite trött, ovanligt? Tycker jag bara skriver om hur trött jag är hela tiden? Kanske har dåligt järnvärde, ja vad vet jag?!

Och till Anonym, om du nu tror att Jörgen blev av med jobbet IDAG, så blev han det i typ slutet på Augusti.. Så ja det är way back.. Och sen dess har han varit arbetslös förutom de veckorna han jobbade på posten då, men va har det med saken att göra, det är väldigt många som blir av med sina jobb just nu.. Inte bara Jörgen med tanke på hur konjukturen är i dagens läge. jaja, coulden't care less !!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra marie skit i den fega anonyma skiten, vågar man inte stå för sina kommentarer så är det ingen ryggrad i människan. Tror bara man kan sitta där och babbla. Fyy.

2009-01-03 @ 10:47:02
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback