Söndag 18/1 - Inflyttningsfest

2009-01-18 13:43:07 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå .. =)
Igår åkte jag upp till Sandra vid 16-tiden, jag och Johannes delade på en pizza, och Sandra käkade sallad, sen tog vi varsinn grogg o tjöta =) Sen åkte vi vidare till Amelie & Stefan som hade inflyttningsfest, det va jätte trevligt :) Lika skoj som vanligt att träffa sina vänner och tjöta och ta en grogg eller så . =) Vid kvart i 1 kom Jörgen och hämtade mig och Johannes hämtade Sandra, jag tappade rösten totalt, så ja kände att det va väl dags att åka hem då, inte så roligt och sitta knäpptyst på en fest och inte kunna prata, men jaja.. På nästa fest hoppas jag inte att jag bli så här förbannat hes! :P Hahha..

Imorse fick vi åka upp till jourcentralen, Jörgen hade så förbannat ont i sina bihåler. Och jajjamen visst va det bihålsinflammation, så ja pencillin blev det där, o i väntat på att apoteket skulle öppna blev det en fika på Coop. Och sen lite gottigott inhandlat på Maxi, ja jag är faktiskt himla gottesugen idag, så ikväll när William somnat så blir det myspys :) Imorn ska jag iväg och simma med Sandra innan skolan, himla gott =) Och förhoppningsvis blir det ÖF med. Nu däremot ska jag äta upp min lilla chokladbit som ligger i väskan och lockar mig =)







Kommentarer
Postat av: Sandra

bilden på dig å mig ser det ut som om du visar fotografen hur han ska köra med fingret :p

2009-01-18 @ 14:15:10
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback