Söndag 25/1

2009-01-25 09:10:49 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Morrn Morrn..
Gud jag har inte alls sovit bra inatt, inte William heller.. Han har vaknat ett antal ggr inatt för att han inte har hittat nappen så då har mamma så snällt fått springa upp och leta upp den, oftast har han kastat ut den så den legat på golvet den lilla busen.. Men nu är vi iaf uppe eller har varit ca en timma men då har vi ätit välling, bytt blöja och borstat tänderna, som inte va så poppis idag, men kan inte vara det alla dagar. Men det gick tillslut iaf =) Jörgen ligger fortfarande och sover men han kom ju inte hem förrän runt 4 imorse så han är nog tröttis får la se hur länge han ska sova..

Idag blir det fortsätta med packningen, det är ju ett evighetsarbete känns det som. Men det är skönt när allt är nerpackat och vi är i den nya lägenheten och jag får packa upp det och inreda vårat hem precis som jag vill ha det =) Jörgen lär ju dock få sätta upp alla tavlor för jag är inte så bra på det där med borra, skruva och sånt.. Men det kommer nog bli najs. Så försvinner jag från bloggen ett par dagar sen så vet ni varför, kommer inte ihåg vilket datum dom kopplar in internet där borta heller, har för mig att det va 29:e, men sånt kan ju alltid strula också.. Jaja.. det blir nog bra.

Nu vill William leka =)

Kommentarer
Postat av: Jelika

Du har blivit utmanad. Läs min blogg!

2009-01-25 @ 09:47:18
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: marianne

Ja det är ju bara till att packa o se glad ut för annars lär ni väl aldrig få flyttat.

Ha en bra söndag

2009-01-25 @ 11:03:21
Postat av: jenny kirbas

det e starkt gumman att du går i skolan:)jätte sööt pojke har du med tycker han e lik sin mamma:)

vi ses vell i skolan:)ha det bra

2009-01-25 @ 16:50:46
URL: http://destiny.deetoy.se
Postat av: Emma

=P Haha tack! Fan va snabb du va på att kika in då, hann ju knappt lägga upp det hahah! =)

2009-01-25 @ 18:30:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha :) Ja med lite grillkrydda på är den riktigt smarrig .

2009-01-25 @ 18:32:57
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback