Tisdag 27/1

2009-01-27 12:57:22 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hallå..
Idag blev det ingen skola för min del, jag somnade inte förän kl va 4 imorse, så nä jag orkade inte gå upp 06.30 och gå till skolan sen. Fick lämnat William på dagis idag, gick lite lättare när mamma lämnade han, inte skrek han sådär hysteriskt som han hade gjort igår. Sen fick Jörgen va chaffis åt sin systersons klass, dom skulle åka skridskor men hade ingen förälder som kunde köra deras packning så det fick Jörgen göra. =) Vid 12 hämtade vi William, han satt fortfarande och åt när jag kom, han blev så glad så.. Och nu ligger han och sover så sött. =)

Idag blir det att packa typ allt, för imorn bär det av =) Ja imorn flyttar vi!!! Äntligen kommer vi bort från Kronogården.. =) Kommer bli så najs och få plocka upp alla saker precis så som vi vill ha det :) Ja det kommer bli helt perfekt =)
Nu ska jag gå och sova lite jag med, efter att bara sovit 3 timmar inatt så är jag ganska trött =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack Marie gud va sött skrivet, du är så snäll :)

2009-01-27 @ 16:52:42
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Ja man blir så trött av att inte få sova. Jag vakande kl 3 inatt av att jag behövde gå på toa sen kunde inte jag somna om men var iväg och jobbade endå jobbade bara 4 timmar.

2009-01-27 @ 20:22:57
URL: http://ulllrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback