Ytterligare ett besök..

2009-01-13 22:19:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


..hos farbror doktorn.. Ja runt 21 åkte vi upp till Jourcentralen då läkarn såg med en gång att han hade en kraftig ögoninfektion. Som vi misstänkte men det tyckte ju inte hon på vct, men nu fick han iaf salva utskriven som vi ska hämta ut imorgon, för nu är ju inga apotek öppna. Nu sover han iaf plutten och det är skönt, han hade 39 graders feber när vi försökte få han att sova första gången vid 20. Så min lilla grabb mår inte alls bra. Hoppas salvan hjälper nu och han snart blir bra.. =)

Ja vi har som sagt inte vart utanför dörren idag, bara varit hemma och degat, William har fått bada lite, och det va nog skönt att få svalka kroppen lite. Sen har vi busat och kramats, tvättat hans ögon stup i kvarten samt näsan som rinner som en kran, ja det är inte lätt att vara sjuk :/ Stackarn.. Ja inte så mycket mer händer hemma hos oss just nu.
Skolan har hamnat i kläm och så får det vara tills familjen är frisk, men jag hoppas kunna gå snart så jag inte hamnar efter för mycket. men men .. Williams hälsa går före!

Nu ska jag ta mig en smörgås för jag är hungrig, äckligt sugen på våfflor men det ville inte Jörgen äta så jag får ta mig en äcklig macka :P

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Stackars dig som inte fick äta våfflor...... snyft Puss ändå!

2009-01-13 @ 22:59:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback