Fredag 31/7 - Utgång!

2009-07-31 12:56:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallå Hallå!
Trevlig kväll igår, vi satt hemma hos mig först och drack cider, rökte, och tjatade :) Vid 23 åkte vi ner till Backstage och träffade Björn. Men då Backstage inte är mitt typ av ställe så gick vi till Lipz ist, det va 18 där igår, jisses va mycket smått ^^ Haha. Hoppas inte jag betedde mig så när jag va 18! Pinsamt juuue :P Men i trevligt sällskap så blir allt bra och det blev det också :) *myspys*

Idag är Jörgen hemma, han mår inte så bra så han fick sjukskriva sig, får se om vi kan komma ut o köpa en blomma idag iaf, för Jörgens mamma fyller år idag! Grattis! Annars händer det väl inte så mycket mer idag, ska kolla när vi får tillbaka våran underbaring som vart hos faster under natten! Jag saknar han.. <3 Nej om man skulle lägga sig o slappa medans man kan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback