Lördag 4/7

2009-07-04 09:15:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Today I'm happy! :)
Hade en mysig fredagkväll med min älskling, vi va o köpte lite gott, och sen åkte han iväg och hämtade pizza! Så vi hade det myspys, fast jag gick o la mig i ganska hyfsad tid. Gott att ha han hemma i helgen, och att han får vila upp sig lite, hur mycket man nu kan vila när man har en liten busunge på snart 2 år! :)

Idag tänkte jag att vi skulle ta med oss lite fika och cykla till Spikön. Och fika och leka, titta på ankorna som William älskar sååå. Och kanske mysa med en glass. Underbart! Finns inget underbarare än att få spendera tid med min familj. Det bästaste som finns :)

- Vännen jag är så himla glad för eran skull (v) ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara en nyfiken fråga, hur funkar det med den där snarkmasken? Sover ni bra om nätterna nu? :)

2009-07-04 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback