Måndag 6/7

2009-07-06 09:26:40 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God morgon!
Vi är sega idag, men det får man vara när man är ledig :) Vi har ju inga förpliktelser ingenting, vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Håller på att göra mig en kopp te, en bra start på dagen, sen får jag väl eventuellt ta mig nåt att äta. Mulet väder idag med, lite skönt ändå, har inte tänkt att gå ut alls idag förutom då när vi går ut på vovven, vilket är snart han behöver ju rastas!

I eftermiddag/kväll ska vi tvätta, tror Jörgen ska övningsköra i eftermiddag. Får kolla upp det. Annars är dagen rätt lugn, precis som jag vill ha det just nu, är tillräckligt mycket flängande ändå hit och dit! Min mamma messade mig igår, min brorsdotter ska visst ha barn igen, hon är i v8 redan, så det kommer alltså skilja 11 månader mellan barnen. Så tätt skulle inte jag vilja ha på mina barn "/ Skulle jag aldrig palla, minst 2 år emellan känns ok. Så det stora barnet är lite mer självständigt, när man är 11 månader är man ju väldigt beroende av sin mamma.. Ja hon kommer nog få det tufft tror jag.
Nej te va det ja..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 19:18:14
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Brorsdotter?? Hur gammal är hon? Men va roligt för henne. Och barn tätt funkar säkert jätte bra om man bara ger sig fan på det =).



Ja men det värsta är ju att jag nästan ställt in mig på att "bara" jobba 6 månader så jag kommer bli skit besviken om det inte blir sååå =(

2009-07-06 @ 20:21:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han bor också i norrland. Men dom är på semester nu :D

2009-07-06 @ 22:45:18
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback