Söndag 12/7

2009-07-12 22:58:11 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God kväll Bloggen!!
Dagen börjar lida mot sitt slut, jag är hungrig och borde äta, men jag orkar inte!
Så jag får väl lägga mig på tom mage och äta en ordentlig frukost imorn istället. Det känns lite mer lockande just nu. Idag har vi haft Jessica & Liam på besök :) Jätte skoj att dom kom hit, vi fikade och William fick en lek kompis en stund, tråkigt nog slutade det med att William slog en hård marackas i huvudet på Liam, och sen ville han gå hem. Är det så man behandlar sina kusiner tro? Det gick hursomhelst bra med Liam, ingen större skada hem.. Men man gör inte så! William sa förlåt iaf och dom blev kompisar igen.

Vi gick ut på en liten promenad innan det var dags för mina killar att gå o lägga sig, speciellt för Jörgen som ska upp 02.30 och jobba. Även William va trött så det var bara att säga god natt, så fick jag sitta uppe ensam. Imorn är det ytterligare en ny vecka, tanken är vi ska åka ut till Sjuntorp och hälsa på Emma och Benjamin. Va längsen vi träffade dom nu, då dom flyttat tillbaka till Norrköping, så man får passa på när tillfälle ges :)

Det är lite skrämmande om bara en månad ska jag börja skolan igen och William måste tillbaka till dagis. Jag trivs så fruktansvärt bra med att gå hemma med honom, och jag börjar redan nu känna separationsångest att lämna honom där. Jag älskar hans dagis och personalen där tro inget annat, vi är jätte nöjda med dom! MEN, jag vill vara hemma med honom, jag önskar att jag kunde få vara det också, men tyvärr så går inte det. Usch har sån ångest över det! Vill inte behöva gå och lämna bort han vareviga dag.. Varför kan inte livet vara lätt för? Varför kan man inte få vara hemma med sina barn om man vill det? Jo för att våra liv styrs av pengar, utan pengar överlever man inte!

Nu ska jag gå och pussa på min prins innan jag knyter mig för natten!
God Natt!

Kommentarer
Postat av: marianne

Ha en bra dag

2009-07-13 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback