Torsdag 2/7

2009-07-02 11:22:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon, God Morgon :)
Kvart i 9 vaknade vi imorse, det är gott med sovmorgon.. =) Det tackar vi inte nej till, men William har vart sååååå sur och gnällig hela morronen, han ska slåss o nypas. Och när man säger till han då står han och skitsurar o skriker, ja underbar ålder det där, trotsen börjar komma mer o mer, men det är bara att se glad ut, för det är ju så här det kommer vara nu, och det är bara att visa vem det är som bestämmer.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi har inte så mycket planerat än så länge.. Jörgen är iväg och övningskör och sen ska han iväg och jobba. Så han ser vi inte förän ikväll. Men det verkar inte som att han ska jobba i helgen iaf, så kanske får vi mysa med våran älskling i helgen =) Det är väldigt längesen vi hade en helg tillsammans nu, så det ska bli gott!

Nej nu ska jag se om William vill sova så vi kan gå ut sen..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men va dum du är, jag tycker du är fin =)

2009-07-02 @ 11:52:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mia

ja! jag har inte vetat om den innan..men är där med jobbet emellanåt.

askul för dem att leka med vattnet:D

tycker dom borde göra mer reklam för den.

är väl den enda lekpark där det finns tillgång till vatten?

MER VATTEN ÅT LEKPARKERNA:D

2009-07-02 @ 22:51:58
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback