Torsdag 30/7 - Home Sweet Home!

2009-07-30 14:46:37 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Borta bra men hemma bäst! :)
Igår kom Fridas kompis Michaela till henne med sin dotter Wilma, vi har pratat en del på nätet så det va skoj att träffas! Vi gick även ut på promenad ca 8 km gick vi. För barnen går verkligen inte ihop, bara bråkar hela tiden. Jätte jobbigt verkligen! :( Så inatt strax innan 12 kom våran Älskling och hämtade oss.. Det har varit roligt att träffa Frida men inte så roligt att barnen inte klarade av att leka ihop =( men men..

Nu är vi iaf hemma, imorse fick vi åka och handla en sväng, brödet och mjölken va slut. Så har jag o William busat en massa här hemma, vi har bådat nanat nap, jag va helt slut.. Jisses det tar på kroppen att åka hemifrån! Anw, ikväll kommer Emma hit, vi ska dricka några cider och tjöta, sen är tanken att vi ska ner till Strandgatan och ta en cider där. Kan bli riktigt trevligt! :)

Nu däremot ska jag se vad jag ska laga för mat idag, får se vad vi ska hitta på :)
Ha en bra torsdag!



- Bilder finns på Bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback