Fredag 3/7 - En massa GRATTIS!!

2009-07-03 11:07:20 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag vill börja att gratulera Sandra & Johannes på bröllopsdagen! Grattis kära nii .. =)
och Grattis till Melwin på 2-års dagen! :
)
Idag fick vi ha morgonen ihop med vår älskade Jörgen, aldrig fel. Busat hela morgonen, och vart ute på promenad med Rocky! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Men nåt blir det alltid, inte sitter vi hemma hela dagen inte. NopeNope!

Igår skrev min bror till mig på MSN och ville ha Williams person nr, för han ska öppna ett konto till William där han ska spara pengar till hans körkort. Hur snällt som helst. Något jag verkligen inte hade förväntat mig. Men inget vi tackar nej till.. Tusen tack!! :)

Nu ska jag fortsätta babbla i telefon..

Update:
Haha ja det är ju fredag idag ;) Jag hade skrivit torsdag, det är inte hälsosamt att gå hemma hela sommaren :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehrm.... det är ju fredag i dag!! :)

2009-07-03 @ 11:55:41
Postat av: Jessica

Gud vilken snäll bror :)

2009-07-04 @ 11:43:03
Postat av: Sandra

Tack så mkt Marie :D

2009-07-05 @ 15:07:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback