Måndag 29/6 - NÄL

2009-06-29 10:57:52 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är en ny underbar dag :)
Kom inte i säng förän efter 01 inatt, gissa om jag va trött imorse när W vaknade! My Gosh!
Sen gick vi ut på en skön morgon promenad hela familia, med Rocky, sprang in en snabbis på ICA för att köpa en burkmat till Wille, jag orkar inte laga lunch idag då jag inte tänkt att äta själv, så det fick bli så :)

William somnade i pappsens famn innan han skulle åka till jobbet.
Nu sitter jag och tittar på VBÅ som va evighetersevigheter sen jag såg, Haha! När jag gick hemma mammaledig va det ju det enda man tittade på, men bästa med den serien är att man kan missa ett halvår och man vet fortfarande vad det handlar om :)

Idag ska jag och William till NÄL, jag ska ju bara träffa en tandsköterska och prata så då kan han lika gärna följa med ! Får se vad vi hittar på sen, nu däremot ska jag dricka kaffe, för en viss fröken Drotz va ju tvungen att skicka över sina gäspningar till mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback