Tisdag 9/6 - KÄK-Kirurgen

2009-06-09 08:36:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Dagen som jag har väntat på sen Oktober -08 är här, att jag ska få komma på ett narkos samtal inför min kommanade operation! Att bara få komma så här långt är en bra bit på vägen för mig. Jag har ingen aning om vad som kommer ske på de här samtalet men jag antar att narkos läkaren ska gå igenom ingreppet samt kanske tala om min panik ångest inför detta? Vad vet jag, jag får återkomma ikväll när jag varit där. Jag ska gå bort och lämna William hos farmor innan jag åker, så han kan nana middag där, och slipper flänga med mig, men om man frågar honom så ska han med!

Jag: "Mamma ska åka till sjukhuset idag, och gå till doktorn.."
William: "Nej mamma"
Jag: "Jo William, du ska vara med farmor så länge"
William: "Nej aa me"

Haha han är så söt :) Och aa me, betyder oftast att han ska följa med, så jag antar att han vill det, men nej han får vara hos farmor! Jag har vart uppe sen 7 imorse och tvättat, det va segt att gå upp av att klockan ringde och inte för att William va vaken, för det va han inte. Han låg allt och sussade så sött i sin säng. Han har det bra han.. Inga bekymmer ingenting, livet leker! =) Men snart är vi klara med tvätten och då ska vi klä på oss och gå ut på promenad med Rocky, hoppas ju givetvis på att det ska gå bra idag med, *hålla tummarna*

Annars är väl inte planerna sådär jätte många idag, men sen vet jag ju inte heller hur lång tid det kommer ta på NÄL, men förhoppningsvis inte alltför lång tid. Nej nu ska jag dricka upp mitt te så det händer nåt här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback