Torsdag 4/6 - Hemlighetsmakeri

2009-06-04 13:57:15 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Good Day!

Jag kanske ska ta och berätta om vårat lilla hemlighetsmakeri har gått ut på, imorse hade Jörgen teoriprov för Busskortet *spännande* Han klarade ju det såklart, jag hade inte väntat mig något annat heller. Han är så dutti min man! Är stolt över honom =) Sen kl 10 hade han tid på Sömnlab på NÄL för att prova ut en CPAP-mask! Så inatt ska jag få sova utan att bli störd av hans snarkningar för första gången på 5 år! Fattar ni eller?!?!??! Underbart för Jörgen att slippa andningsuppehållen också. Men också för att vi båda får sova, och jag slipper nana på soffan mera, det har "bara" tagit oss 3 år att komma hit. Men nu äntligen börjar det ljusna för oss.. *lycklig*

Ska gå och hämta William på dagis om en stund, sen vet jag inte vad vi ska hitta på idag riktigt. Imorn är det Joe Labero dags, Jörgen bestämde sig för att jobba istället så jag tar med mig Jessica dit =) Ska bli kul, jag har aldrig sett han innan så det blir ju nåt nytt. Ska kolla om Jörgens syster kan sitta här och passa William kanske. Vill inte att han sover borta. Vill gärna ha han hemma.. Det är ju inte många timmar det handlar om, Jörgen jobbar enbart till 21 på fredag.

Jaja, nu vet ni iaf :) P&K!

Kommentarer
Postat av: Åsa, Thea och Melwin!

Grattis till det lyckade teori provet Jörgen och att til dig Marie att du får sova gott i natt :-D

2009-06-04 @ 17:35:58
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: carina

William får sova här det är ok o det är ju inte så ofta .Erik vill gärna att han gör det, han tycker det är skoj att ha han hos oss

2009-06-04 @ 18:14:41
Postat av: rebecca

Grattis till Jörgen! =)

2009-06-05 @ 08:48:07
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback