Desperate Housewives

2009-03-03 22:05:07 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Halloj!

Efter att jag hämtat William på dagis idag tog vi en promenix till Hemköp för vi hade fått ett paket att hämta ut från H&M. Ett par jeans va det som kom, en rest order. Dock passar inga jeans William i midjan för han är så himla smal, så det fick bli skärp i dom byxorna med. Givetvis så somnade han i vagnen och sen vaknade han när vi kom hem så summan av det hela blev att William sov 40 min på hela dagen, men ändå kom han inte i säng tidigt idag, somnade runt 9. Iof tog han sig en kvarts nap i min famn runt 6, och det gjorde väl susen antar jag . Nu har jag och älskling precis tittat på säsongs starten av Desperate Housewives =) Mycket bra, man undrar ju verkligen vem den där Dave är för psykopat egentligen, och vad det är han har gjort.. *Nyfiken*

Snart är det nog dags att lägga sig och nana.. Imorn är det dagis för William som gäller, jag är ledig så jag ska tvätta, försöka läsa ut min bok, och bara slappa.. =) En mysig dag :) Ska dock plocka undan lite i köket innan jag går och lägger mig. Idag ringde dom dessutom från Swebus i Vänersborg (tror jag det va) och Jörgen har blitt utvald att få gå bussutbildning, som arbetsförmedlingen betalar. Så han ska bli busschaufför, och så som jag förstod det så är han garanterad jobb efteråt. Dock är väl inte Jörgen så sugen på att bli busschaufför, men han är ju så illa tvungen tackar han nej blir han ju av med Alfakassan och det har vi inte råd med i nu läget. Utan han får ta jobbet och under tiden kanske leta annat.. =) Men det är ju bra att ha ett jobb.. :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Är ju bättre det än inget jobb alls ..

2009-03-03 @ 22:47:10
Postat av: Amelie

Vill han inte ha jobbet kan han skänka det till stefan XD HAHA. Puss

2009-03-03 @ 23:26:50
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men Dave måste ju ha nått otalt med Mike eftersom han sa sådär på slutet? :O



2009-03-03 @ 23:29:11
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anna

d e la inte fy skam att få ett busskort gratis... Å d e ju ett bra tillfälligt jobb. Som man säger bättre än inget =)

2009-03-04 @ 08:45:00
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback