Fredag 13/3 - Grattis Jonathan & Göte!!

2009-03-13 10:13:28 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag säger vi grattis till Williams kusin Jonathan på 10-års dagen, och Williams farfar på 68-års dagen!! =) GRATTIS till er =) Hoppas ni får en fin födelsedag :) Imorse gick vi upp vid 8, då hade jag sovit hela natten non stop utan att vakna en enda gång.. William fick välling och en torr blöja medans pappsen satt och läste tidningen, så ringde dom från nåt golvbolag dom ska komma hit nästa vecka och lägga nytt golv i hallen och i Williams rum. Så då måste vi flytta ut alla saker under dagen. Får väl ställa det i vardagsrummet eller nåt så länge. Det är ju bara under dagen, under eftermiddagen kan vi ju flytta in det igen.. =)

Sen har vi bara slappat idag.. Har vikt tvätten från i tisdags :P Har inte orkat förän idag, lat som man är! Men det får bli ändring på det nu.. Tänkte jag skulle städa lite idag, i eftermiddag ska vi hem till Jörgens syster, hon ska färga mitt hår, och i nästa vecka ska jag köpa en mörk färg och färga underhåret antagligen :) Det blir va det blir, jag är så feg när det gäller mitt hår, är så rädd att jag inte ska passa i det, eller att jag inte ska trivas i det.. Men så länge inte hela håret blir mörkt så är det nog ingen fara, haha! =) Annars så ska vi inte göra så mycket idag, bara ha en massa mysegooos <3 Like always! :)

Nej det va väl allt för mig den här gången, jag kanske återkommer ikväll om jag har nåt vettigt att berätta =) Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback