Måndag 2/3

2009-03-02 14:29:57 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hejhej..

Vart ett litet uppehåll i bloggen som ni kanske märkt och ja det har vart väldigt skönt att ha en liten paus, men nu är jag tillbaka igen. =) i lördags va vi på Ullared och shoppade ihop med Emma, Jessica och Kajsa. Mitt kalas slutade på 800 kr så ja det va lagom, blev lite kläder till William, nya mjukisar, väska och plånbok till mig. en potta, och lite småplock. På kvällen va det utgång, jätte trevligt, jag blev nog lite för full men äh det händer så sällan att jag blir det så jag bjuder på den ;) HAHA.. Blev lite bakis igår vilket inte vart lika roligt men jag mådde väl som jag förtjänade antar jag, haha!

Sen va vi i Brålanda på Mios 1-års kalas, han fick många fina paket! =) Riktigt trevligt. Sen blev det en fet pizza på kvällen och lilla jag smällde i mig hela pizzan, det ni det händer inte ofta kan jag lova. Idag har William vart på dagis, och vi på Överby och handlade, sen stannade vi på Coop så jag fick äta deras lunch, gräddstuvad lever och potatis. Muuuums! =) Sen hade vi tid hos BVC kl 13.00 , så nu väger lillfisen 11,6 kg. Han ligger fortfarande under normalkurvan men han följer sin kurva som han ska, och va 88 cm lång =) Där ligger han över normalkurvan min stora lilla kille =) Han fick även spruta, han blev stucken i båda armarna för han hann dra ut första sprutan innan det va klart så då fick dom sticka han igen men han va så duktig så min lilla älskling <3

Idag skippar vi ÖF vill att min lilla älskling ska få sova och sen har jag lite jag behöver göra. Bla plugga, jag har en bok jag måste läsa ut, och sen bör jag plugga matte för där ligger jag efter ganska mycket, men men.. Jag vet inte om jag har nån lust nej nu ska jag gåååå =) Det va lite uppdatering från mig iaf..




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vad sköbt atthan växt som han ska :D.



Nej men oj fick marie i sig en hel pizza?? =O =D

2009-03-02 @ 16:35:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag säger detsamma, åt du en heeel pizza!? De va duktigt för att va Marie :):)

2009-03-02 @ 17:07:51
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jelika

Vad stor han blivit. Jag har slutat att bry mig om kurvan, men de kan va för att Tore inte äns låg på kurvan när han föddes och har aldrig varut uppe äns i närheten av normalkurvan vad gällande vikten. haha. Längden ligger han på normal kurvan och har växt ikapp sina jämnåriga :-)

2009-03-02 @ 17:10:29
URL: http://jelikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback