Måndag 23/3

2009-03-23 10:03:19 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Igår va jag trött riktigt trött.. Vi bara låg i soffan hela dagen och blegade på TV, en riktig slappdag med andra ord, man behöver det ibland för att orka med vardagen.. På kvällen tog vi oss en tur till Maxi och handlade lite granna, det är ju våffeldagen på onsdag så vi behövde ha grädde så vi kan mumsa på det =) Hihi.. Sen kollade vi på Beck innan det va sängdags. Nu är William på dagis och leker med sina kompisar. Försov oss imorse, och vaknade inte förän tjugo över åtta, så det va bara att springa upp och slänga på sig kläder o se till att William fick nåt i magen.. Men vi kom i tid iaf till dagis, och William var glad att få komma dit :)

Idag då? Jag ska till den där jävla tråkiga skolan som jag egentligen inte alls har någon lust med.. Men som sagt jag är så illa tvungen.. Börjar som tur va 12.30 idag så jag behöver inte strssa än så länge. Sen efter det tänkte jag väl nog att vi skulle ta en promenix till ÖF i eftermiddag, kan va gott att komma ut lite, både för mig och William. :) Annars blir de ganska slappt idag, ska snart sätta mig och äta lite frukost, så himla fint väder idag.. Önskar vi hade lite balkongmöbler så man hade kunnat sitta på balkongen, får nog kika på det i veckan, för det vill man ju ha till sommarn.. Vi har ju balkongmöbler men innan hade vi ju en MYCKET större balkong så dom får helt enkelt inte plats här. Så får la titta efter nya.. Det blir nog bra det. Tänkte passa på att köpa en ny cykelhjälm till William också, såg en på Sportex jag ville ha ;) Ja för det börjar ju bli dags för cykelsäsong nu.. =) JA det ordnar sig de med.. Nej nu ska jag gå och göra frukost ist för att sitta här och babbla hela dagen :P hehe..

Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Men han har väl en cykelhjälm?

2009-03-23 @ 18:56:01
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Emma

Haha ja han är ganska så snabb på att lära sig saker. =)

2009-03-23 @ 20:42:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback