Onsdag 4/3

2009-03-04 09:53:14 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Morrn!

Sovit dåligt inatt, Jörgen har snarkat som en jag vet inte vad.. Så jag är trött och seg idag! William är på dagis och jag ska strax gå ner till tvättstugan med mitt berg av tvätt, det va sjukt mycket idag och ändå tvättade jag förra veckan. Vad är det här? men men.. Jag är ju som sagt ledig idag.. Imorn med kan man säga, jag har bara en lektion 14.10 men jag vet inte om jag kan gå på den, Jörgen ska ju iväg o ha möte med Swebus kl 15 o det är ju väldigt viktigt för han att gå på så ja vi får se, i annat fall får ja ringa och berätta läget, det är säkert inga problem =) Hihi..

Annars då? Vad händer idag? Ja inte så mycket, som sagt tvättstugan mellan 10-13 sen är det lugnt. Därimellan ska William hämtas klockan 12. och hem för att nana middag förhoppningsvis en lite längre nap än igår på 40 min. Räcker tyvärr inte för honom med sån liten stund :P Ikväll är det Grey's Anatomy på TV och det får jag ju inte missa. Inte missa för nåt i världen, haha! Annars är jag faktiskt lite sugen på att gå ner till stan och kika på marknaden, men det va ingen som ville följa med så nja jag vette tusan :/ Jaja.. nog babbel från mig nu..

Kommentarer
Postat av: jessica

Du kan ju lämna William här ju

2009-03-04 @ 10:06:00
Postat av: Marie

Hos dig?

2009-03-04 @ 10:12:36
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja de kändes väldigt bra efter åt.

Hoppas allt är bra med er :)

2009-03-04 @ 10:15:45
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: jessica

japp hos mig..kan han leka med Liam lite

2009-03-04 @ 10:16:33
Postat av: Marie

Ja det skulle ja ju kunna göra isf.. Är det säkert att det är ok då?

2009-03-04 @ 10:24:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men han är ju lite feg. Han vågar inte gå utan att hålla sig i något. Men vem vet, en dag kanske han vågar =)



Ja vi måste träffas snart. Bara barnen blir friska så får vi allt se till att ta en fikaträff!

2009-03-04 @ 10:25:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: jessica

japp det är ok..han e ju inte jobbig ju..han är så snäll när han är här..

2009-03-04 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback