Strykjärns shopping =D

2009-03-02 21:58:44 Dagboken
» Kommentarer(7) «


God Kväll!

William sov till klockan va nästan 4 idag och då kom hans faster o tog han en timma så jag och Jörgen kunde åka och sola. =) Det va mycket skönt och avslappnande, synd att man luktar så illa efteråt bara :P Haha.. Sen åkte vi hem och hämtade William och begav oss till Elgiganten och shoppade oss ett strykjärn, det va väl kanske på tiden?! Så nu slipper jag be om hjälp varje gång jag behöver ha något strykt, ska bara köpa en strykbräda också och sen kan jag stryka massor! Haha.. Sen åkte vi hem och lagade middag. Stuvade makaroner och köttbullar, mums =) Gott för en hungrig mage, William satt med och åt också såklart.. SJÄLV! Han är så duktig så, även om det blir en del med händerna.

Sen tog jag och lillfisen ett mysigt bad, mycket lek med dom nya badankorna blev det =) Inget skrik alls.. William brukar vanligtvis inte vilja bada, men nu knödde tjocka mamman ner sig i badkaret med han så då gick det bra, vi kastade ankor så dom plaskade och han skrattade så underbart lilla prinsen <3 Sen kom pappsen och tog upp han och han fick springa runt i sin nya badrock. Så jag fick tvätta håret medans.. Sen ville han ha lite välling och sen nana kudden..

Jörgen tog med sig Rocky på en prommis sen, då hade de varit knivrån på Möllan och där va Williams 2 kusiner, och hans ena faster. Dom två måste vart livrädda.. :/ Stackarna. Det hade jag varit iaf. Imorn är det skola, 8.20-9.40. Är inte så himla sugen på att gå men jag är änna tvungen.. Det är ju bara en lektion. Nej nu ska jag nog äta lite kvällsmat :)
Tjingeling..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch va hemskt med rånet :O

2009-03-02 @ 22:21:11
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe ett strykjärn är ju bra men det är ju så himla träkigt att stryka! Haha! Puss på dig!

2009-03-03 @ 00:23:48
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja Jörgens släktingar måste ju vara med om allt om något händer. Dom är ju så många..haha =)

2009-03-03 @ 09:50:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: jessica

vadå om allt något händer? williams kusiner var 9 å 11 år som var där..inte så jäkla kul att se nåt pucko med en rånarluva stå med en stor kniv lixom..inget å skratta åt

2009-03-03 @ 10:41:43
Postat av: jessica

vrf tar du bort min kommentar??? du kan ju ta bort emmas med då? e ju fan inget att skratta åt att man vart med om ett rån

2009-03-03 @ 11:24:00
Postat av: butiksmedarbetare

Hej hej. Läste om att du skrivit om Knivrånet på mitt jobb ( möllan) förstår om du kan vara skärrad. och jag tycker det är jätte bra att du bloggar om det, det kankse kan hjälpa till att ta fast han som gjorde det. Ville också bara säga att det har gått bra med alla. som jag förstod var det ingen precis vid kassan förutom Mikael som jobbade, han skötte det exemplariskt och nu är det bara att försöka vara som vanligt igen. Våra medarbetare som blir utsatta kommer ta ledigt i några dagar. Men självklart vill vi inte att några kunder ska känna sig otrygga och vi kommer kalla dit vakten ännu tidigare i fortsättningen.! hoppas kusinerna inte är allt för skärrade. Kram Elisabeth

2009-03-03 @ 12:27:24
URL: http://libby2k.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns kameror i butiken om du itne sett de har vi tydligt en tv som visar detta precis i ingången. och polisen har fått ta del av videon, men de är inte jätte lätt att se något förrutom kläder och gångstil eftersom han hade rånarluva o täckte sig bra! TYVÄRR.. men den åtgärden har vi..

2009-03-03 @ 14:45:20
URL: http://libby2k.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback