Torsdag 19/3

2009-03-19 09:44:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Morrn Morrn!

Inge bloggande igår, det fanns helt enkelt inte tid.. Igår fick vi kliva upp vid 6 för kl 7 kom han som skulle lägga det nya golvet. Så vi gick upp och åt frukost och gjorde oss iordning innan han kom, och runt 8 åkte vi hem till Williams farmor och farfar, och va där under dagen.. Vårat hem var ju inte så lätt att vistas i när dom va här och grejja. Blev en frukost på Coop igår, deras goda frukostbuffé, så jag ååt. Ja det blev inget mer o äta den dagen för jag va så mätt hela dagen! HAHA.. William sov i riktig säng igår för första gången, fick sova middag i Liams växasäng, och det gick jätte bra, han låg där hela tiden, och ramlade inte ur eller nåt. Det är ju snart dags att börja kika på en sån, spjälisen funkar givetvis jätte bra fortfarande men så småningom ska han ju faktiskt få en riktig säng. Tänkte att det blir lagom att byta efter han fyllt 2 år. :)
Anw, så fick William vara kvar medans vi åkte hem sen en sväng och möblerade Williams rum återigen. Passade på att städa hela lägenheten. En liten vår städning, skulle behöva putsa vissa rutor också. man ser ju skiten så himla tydligt nu när solen skiner in, jaja det får bli ett projekt i helgen kanske.. =)

Idag så är iaf William på dagis, han fick ta en extra vilodag igår.. men nu är han där och leker med sina kompisar. Ska hämta han vid 12, och sen ska jag till skolan på 2 lektioner. Tråkigt. och när jag kommer hem ska Jörgen och Jonas åka till Vänersborg för dom ska gå på handledarkurs så Jonas får övningsköra med Jörgen.. Det blir nog bra med det med.. Så jag vet inte vad jag och William ska göra i eftermiddag, kanske skulle ut och gå en promenad, ja nåt hittar vi väl på, inne ska vi inte sitta iaf, den saken är säker =) Heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback