Bebisgos!

2009-05-15 22:43:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå gott folk =D
Kasst med uppdatering idag, jag vet.. Jag har haft tusen olika saker för mig idag.. Imorse åt jag frukost med Åsa, sen åkte vi ut till Överby en sväng, hämtade William vid 14, sen hem.. Där hade vi fått fin besök av Alexandra och Nova =) Alltid lika trevligt att träffa dom. Nova hade blivit så stor sen vi träffades sist. Så klart fick jag gosa med henne, och William sprang runt o prata om "bebis" hela tiden.. Min sötnöt! Han va så himla snäll också, inte det minsta avis när jag höll henne eller när Jörgen höll henne.. Hon fick tom låna hans nutte en liten stund, sen ville han ha tillbaka den. Tror han kommer bli en jätte bra storebror i framtiden.. =)

Sen har jag vart en visit hos Åsa ikväll och umgåtts.. När jag kom så plocka jag ur diskmaskinen och satte igång en ny.. Och nu sitter jag här.. Fört över lite bilder som jag tog på Nova, o sitter och skickar till Alex. Får hoppas hon gillar dom. =) Imorn blir det mysegos för hela slanten.. Jörgen ska iväg på förmiddagen o titta på Klassbollen, jag har ingen lust med det så jag stannar hemma med William.. Så vi hittar på nåt annat istället. =D Gå ut på lekplatsen här utanför är ju ett alternativ =)

Sen ska ju Jörgen jobba imorn kväll, så han vilar ju en stund innan han ska åka =) Ja sen är det ju Eurovision imorn också. Då får vi hejja på Malena o hoppas hon tar hem segern! Iaf kommer på en såpass bra placering så Sverige slipper kvala nästa år också :P Nej nu ska jag kika på TV =)



Jag & lilla Nova :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Trist att mensen kom. :(

2009-05-16 @ 08:41:39
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback