Måndag 4/5

2009-05-04 09:31:21 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Goder Morgon .. :)

Kom hem rätt sent igår och då orkade jag inte blogga, hade en jätte trevlig kväll hos Åsa, hon hade gjort räksmörgås *Gulle dig* och sen mölade vi i oss chips och grillade machmallows! Mumsigt värre =) När jag kom så gick jag o la mig med en gång, va så tröööött! William vaknade halv 7 idag, men somnade om till 7, sen fick han komma in till oss o gosa en timma innan vi gick upp, nu är lillfisen på dagis och busar. När vi kom dit skulle han sätta sig och måla.. =) Får väl se sen när jag hämtar honom om han gjort något konstverk. Han ska ju sova på dagis idag, får se hur det går är ju ca 5 månader sen han gjorde det sist. Men det ska nog gå bra.. Måste ju berätta hur duktig han va igår. Eftersom vi va hos Åsa igår hela dagen så fick han ju sova middag där och han som aldrig sover i våran säng det har vart i stort sett omöjligt, somnade i åsas säng (Hon har dessutom en precis likadan som oss) Och ja där sov han i ca en timme.. =) Framsteg säger jag bara.. FRAMSTEG! =) Jag är såååå stolt över han att han klarade det :)

Jag ska strax gå över till Åsa, Eidar skulle komma till henne idag och besikta lägenheten, hon ska ju inte behöva åka på allt som M förstört. Så får väl se vad som sägs, sen ska jag till skolan :/ Sad but True.. men men.. Lika bra o få det avklarat I guess. Jörgen ska snart åka ner till Körskolan.. Vet inte riktigt vad de är dom ska göra idag, men det märker han väl.. Dagen annars kommer bli jävligt lugn, jag är rätt trött idag kan jag lova.. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

fin bloggen blev efter design bytet. den var ju såklart fin förut med men nu är den mer uppdaterad :)

2009-05-04 @ 22:40:12
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback