Tisdag 26/5

2009-05-26 09:41:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Halloj!

Dom hade nog inte magsjuka iaf, för Melwin har inte spytt nåt mer, och han är ju pigg, så kan ju vart nåt han ätit bara. För det behöver ju inte vara magsjuka bara för att man spyr. Skönt för dom =) Idag är William tillbaka på dagis. Dom hade nog saknat honom där =) Det verkade så iaf. Jag ska strax ta en promenad med Åsa och Melwin till Slussarna. Tänkte fota lite, samt röra på fläsket. =D Har precis käkat lite frukost och det va gott för magen. Så slipper man vara hungrig när man är ute och är hurtigbulle =D Hahaha..

I eftermiddag ska jag tvätta :/ Segt! Men rena kläder behöver vi ha.. Har även planerat att på fredag ska jag och Emma dricka lite, och umgås.. Är det nån som vill vara med är det bara att säga till! =) Det ska bli trevligt. Imorn är det kalas för Tuva-luva! =D Ska bli jätte roligt, och William ser nog fram emot att få träffa sina kompisar, det va ju så längesen nu. Får inte gå så långt emellan tycker jag *påpeka* Hihi..

Nej nu ska jag se vad jag ska ha med mig.. Hörs ikväll :)



William somnade så sött i pappas famn.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback