Torsdag 28/5 - Grattis Tuva!!

2009-05-28 09:37:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Grattis världens sötaste Tuva på 1-års dagen!! =D Hoppas du får en underbar födelsedag <3

Igår var vi på Tuvas 1-årskalas.. Det va jätte trevligt, massa barn och deras underbara mammor. Det bjöds på fika och alla barnen lekte. Va jätte skoj att få fira Tuvas födelsedag, + att hon fick många fina paket! =) Nu dröjer det inte länge heller förän Melvin fyller 1 år, det är födelsedagar på löpande band nu =) Hihi..

Nu har vi precis lämnat William på dagis, och jag ska snart hem till Jessica och färga mitt hår, för nu ser det för jävligt ut så det ska bli gott o få det nyfärgat, får se om vi hinner färga underhåret också. För ja, jag ska färga mitt underhår brunt, someday! När det blir det får vi se.. =) Hihihi.. Men det ger sig.

Annars är dagen idag ganska så lugn, kanske tar en sväng till Systemet idag eller så går jag dit imorn, time will tell.. Nej nu ska jag fixa vad jag ska ha med mig :) Tjohej!



 


Kommentarer
Postat av: Jessica o Tuva

Tack så jätte mycket!

2009-05-28 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback