Biverkningar

2009-11-26 12:29:04 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå !
Vaknade inatt redan runt halv 2 och hade feberfrosa. Visste ju såklart att sådana här bieffekter kunde uppstå, men ja det va jobbigt att i ena stunden frysa som tusan för att sedan svettas som en gris. När klockan ringde imorse så hade jag världens spränghuvudvärk, gjorde så sjukt ont, så William och Jörgen kom med en värktablett till stackars lilla mig. Jörgen körde oss till dagis, han skulle ändå till jobbet i samma veva.

Jag har legat och vilat en stund, för att få bort den hemska huvudvärken.. Och nu börjar det kännas liiite bättre. Så strax ska jag gå och hämta hem lillprinsen från dagis. Tänkte gå ner en sväng på stan och kika. Men innan dess ska jag hälla i mig lite te, så jag vaknar till liv, och kanske ta nåt lätt att äta.

Have a nice thursday ;D

Kommentarer
Postat av: Melinda

Du är oxå underbar gumman <3 du hjälper mig genom att bara finnas där =) Älskar dig!

2009-11-26 @ 20:12:36
URL: http://melindaskamp.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Minna

Hon fyllde 1 år i tisdags. :D

Din son är 3?

2009-11-26 @ 21:21:05
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback