En vecka till advent .

2009-11-22 09:47:54 Dagboken
» Kommentarer(3) «


.. jag läääääängtar !
Åh jag vill ha upp alla adventsljustakar :) Men jag fick nya gardiner på posten igår och en duk. Jag kunde inte med att inte packa upp det, så jag tjuvstartade och satte upp julgardinerna i vardagsrummet och la fram duken. Så nu ser vårat vardagsrum lite juligt ut, men mer ska det bli, men jag får väl hålla mig tills nästa helg antar jag. Annars är det nån som får ett bryt på mig tror jag? Hihi . Har dock inte fått mina gardiner till köket än, och dom levereras inte förän 10/12 :( Buuhu . Men min mami ska köpa lite tomtar till mig också, älskar små tomtar överallt . :)

Igår var på Williams kusinbarns dop. Jätte trevligt, hon fick många fina presenter. Och det bjöds på fika och tårta. William sov igenom själva dopet i kyrkan, perfekt timing ;) Haha. När vi kom hem så låg vi och tittade på Nicke Nyfiken och slappade, trötta familjen. Och sen blev det lite mys i soffan framför Dansbandskampen. Och sen tittade vi på Transformers . Gud va gott det var att lägga sig sen, jag va verkligen trött . Imorse när jag klev upp så stog min älskling med disken, det är guld värt <3

Så gillar ni julen och advent o allt det innebär?? :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför använder du inte dom gardinerna du köpte på jotex förra året? Det är ju 4 längder det är väl inget fel på dom?

2009-11-22 @ 17:56:18
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Jag vill inte ha dom, jag vill ha rött i år :) Kanske har dom i sovrummet .

2009-11-22 @ 18:01:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh julen är den bästa högtiden lätt. Så underbart mysigt med hela familjen samlad.. :)

2009-11-25 @ 15:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback