Hemgång ! :)

2009-11-08 10:02:43 Dagboken
» Kommentarer(4) «


:) Hejsan !!
Helgen har vart riktigt rolig ! :)
Igår när vi kom fram till Strängnäs satt vi mest inne i Arenan på förmiddagen, bandet skulle soundchecka o sånt där. Vid 12 fick vi tillgång till hotelrummet, och ch fick chansen att vila några timmar. Jag och jörgen hade ju inte sovit på vägen upp som bandet gjorde så lite sliten va man allt ! Sen satt vi mest på hotelrummet, jag tog ett glas vin och så umgicks vi bara på tu man hand ! <3 Love you darling!

Strax efter 19 gick vi in till Arenan för att möta upp dom andra som tillhörde Date's anhöriga. Så vi stod där typ snett bakom scenen o tjoade o viftade med plakat ! ^^ Roligt vare! Jag har även hört att jag syntes i TV, Hade hoppats att jag skulle slippa men :P Jag får la bjuda på det. Det bästa var ju att Date gick vidare till nästa vecka också! Jag tycker ju då att dom skulle fått guldstjärnan istället för Zekes, för Date va så mycket bättre igår!

Om lite drygt en timma ska vi åka hem mot Trollhättan igen.. Jag längtar efter min lilla älskling så mycket så att hjärtat blöder. Att bara få upp han i famnen o krama om han, pussa han undviker jag eftersom jag har munsår, vill inte att han ska lida av samma skit som jag. Men det ska bli skönt att komma hem till hemmets lugna vrå!

Ha en fin söndag ! :)
Jag hoppas ni röstade på Date !!

Kommentarer
Postat av: jessica

haha du vinka ju ;P hehe du får la kolla på reprisen om ni e hemma till det så får du se ;P

2009-11-08 @ 10:12:13
Postat av: nellie

otroligt fin header! :)

2009-11-08 @ 12:01:32
URL: http://nhlb.blogg.se/
Postat av: josefin

Gud vad fin blogg!

2009-11-08 @ 12:06:51
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/
Postat av: Lowan♥

Förlåt men skämtar du?

Dansbandskampen är ju det pinsamaste som finns och ingen av banden kunde ju sjunga eller spela :P

Just what Lowan thinks^^

Ha en bra söndag :)

2009-11-08 @ 15:54:37
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback