Jag säger bara en sak , Käääärlek

2009-11-20 10:18:19 Dagboken
» Kommentarer(3) «


JAG ÄR KÄR !
I Edward Cullen! New Moon va så sjukt bra, jag älskar älskar älskar den! Han är så romantisk, älskar det sättet som han älskar Bella på. Den kärleken dom två har, gud jag ryser. Nu vill jag bara se den igen, igen, igen. Skulle lätt kunna gå o se den på bio en gång till. Bara för att liksom .. Wonderful ! Och slutet på filmen, det ska vi inte ens tala om, please kill me typ. Haha ! Och vi har redan bestämt oss för att gå på Eclipse ihop! Så nu ytterliggare längtan, hela 7 månaders längtan.. Summan av det hela, New Moon va sjukt bra, och ni borde se den!

Filmen va slut vid ca 02.30 Så jag va hemma ca 04 imorse. Va så skönt att lägga sig i sängen . Var beredd på bara 3 timmars sömn eftersom William brukar gå upp vid 7, men idag klev han upp 9, min snälla o goa pojk :) Så hittils idag har vi hunnit med frukost och blöjbyte, nu sitter han och tittar på Rorri Racerbil , och då passade jag på att uppdatera lite här :) Idag har vi inga planer mer än att mysa tillsammans, vi ska väl åka ut till Överby i eftermiddag och köpa dop present, för imorn ska vi på dop för lilla Ella.

Nu vill min underbaring mysa !

"Marry Me"


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha besatt??

Ska nog ge Twilight en chans och titta på den. ALLA pratar ju om den. Haha

2009-11-20 @ 15:23:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: marita

Okej, den var alltså bra..? ;)

Jag har precis sett första jag.. Men ska ju helt klart se andra oxå. :)

Men det ska nog vara "Marry me" va? ;)

Roligt att ni hade trevligt! :)

Ha det så bra!

2009-11-20 @ 17:31:16
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: amandaa

Ska se den idag (: längta längta



btw, skit snygg blogg!

2009-11-21 @ 10:33:40
URL: http://itsaboutamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback