Jobbigt :/

2009-11-16 10:20:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Den här öroninflammationen .. tar verkligen på William :/
Igår gick han och la sig vid 7 för han sa att han va trött, men vaknade bara en halvtimma efter det i panik, han låg o gallskrek o vred och vände sig i smärtor. Man såg hur ont han hade lilla hjärtat . Och eftersom han redan fått alvedon kunde jag inte ge han nåt. Det är jobbigt när man inte kan göra nåt mer än att krama, vyssja, och pussa på han. Sjukt jobbigt att se han ha så ont. Man känner sig så himla hjälplös :(

Sen har han vaknat ex antal ggr inatt och haft ont, så mycket sömn för min del det har det inte blivit. Så jag tog mig en extra timmes sömn imorse när Jörgen gick upp. Hoppas verkligen det blir bättre inatt. Att lill älsklingen ska slippa ha så ont. Ska till skolan en sväng idag, Jörgen börjar inte jobba förän 17 så då gick det att lösa på det sättet. Skönt, då slipper jag missa allt för mkt. Behöver ju gå på alla mina mattelektioner.

Nej nu ska jag ta mig en dusch, så jag kommer iväg nån gång !

Kommentarer
Postat av: carina

Stackars liten, är du ledig imorgon? Han kan vara här ett par timmar annars jag är ledig

2009-11-16 @ 12:17:51
Postat av: Therese

Tack:)

Vilken fin blogg du har med många härliga bilder. Önskar så att jag också hade en riktigt bra kamera.

2009-11-16 @ 20:18:41
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback