Provtagning

2009-11-11 12:13:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hejsan!
Igår hade vi lite middagsgäster här hemma. Jag och Jörgen lagade kalops och sen bjöd jag hit Jessica & Liam. William blev överlycklig när Liam kom, då fick han en lek kompis. :) Sen bakade jag kokostoppar och vi fikade. Jätte trevligt med lite besök och sällskap ! Var dessutom och lämnade in min telefon, så nu hoppas jag att det går fort så jag får tillbaka den snart så jag slipper den skit telefonen jag har nu, men helst av allt hade jag velat köpa en ny, men jag har bindningstid i 1 år till, så jag lär ju få vänta .. Vi hade även fått ett paket från H&M att hämta ut, en pyjamas till Wille, och leggings till mig som va alldeles förstora så dom ska jag skicka tillbaka.

Idag va det skola igen.. Way to early. William skulle vara på dagis vid 8, och jag började strax därefter. Vi gjorde ett gammal nationellt test i engelskan, det är bara 2 veckor kvar tills det riktiga nationella, jag hoppas jag ska klara det. Nu ska vi strax åka till sjukhuset, jag ska dit o lämna lite prover. Sen ska vi hämta hem våran lillakille, och bara mysa idag. Har inga planer alls. Superskönt!

Ikväll är det ju dessutom TV-night!
Jaaa.. Grey's Anatomy !
Gotta go .. Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback