Twilight-Saga Inspirerat

2009-11-22 22:33:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja ny design.. vad tycks?
Jag älskar den, behöver jag säga det . All cred ger jag till Michaela :) Hon är så himla duktig! Önskar jag besatt den erfarenheten jag med, men alla är vi väl duktiga på nåt. Jag har bara inte kommit underfund vad jag är duktig på än, men det kanske kommer det med :P

Dagen idag har inte bestått av speciellt mycket, både jag och William sov middag idag, och min stora älskling har vart jätte snäll och lagat middag till oss idag, och även tatt itu med disken. Han kan bara han vill . Annara har vi bara legat i soffan och gjort nada, precis så som de ska vara på söndagar. Imorn är det dags för dagis och skola efter ha varit hemma en vecka med sjukt barn. Känns väl lite sådär om ja ska vara riktigt ärlig, men nu är det inte så långt kvar, får väl tänka på det, så kanske det känns lite bättre.

Idag var William verkligen svårsövd, somnade för bara en liten stund sen, svårt att komma till ro, men nu sover han så sött så .  Nej om jag ska ta ut rocky innan jag också kryper ner i sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback