Vaccination .

2009-11-25 10:31:19 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Tja !
No school today, vilket innebär att min skatt får vara hemma med mig också :) Aldrig fel med mamma-son tid. Det är då jag mår som bäst, när jag får vara med honom. Ljuset i mitt liv. HIttils har vi inte gjort så mycket, ätit lite frukost. Och jag har diskat och dammsugit lite. Every day is the same .. Nu sitter vi och tittar på Nicke Nyfiken . Tänkte jag alldeles strax skulle skriva en mat-lista om vad vi behöver handla idag.

Kl 13 idag, ska vi bege oss till vårdcentralen för att vaccinera William mot svininfluensan. Känns bäst om vi har det gjort, eftersom han går på dagis där smitta sprids lätt och vi är ute ganska mycket och träffar andra barn. En trygghet för oss också om vi vet att William är skyddad. För jag skulle inte kunna leva med mig själv om nåt hände han, och vi inte gjort vad vi kunnat.

Nej nu söker min son uppmärksamhet.

Förresten nån som vet vart man kan hitta en sån där översättningsgrej till sin blogg??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback