Äntligen Freeedag !

2009-10-16 12:25:00 Dagboken
» Kommentarer(1) «


:) Hallå !
Tidig uppgång idag. William skulle vara på dagis vid 8 för att vara med på frukosten. Givetvis började det regna på vägen dit, var bara att slänga på regnskyddet och skynda oss. Tur vi bara bor 5 min från dagis. Sen stog det matte på schemat, och ja får nog säga att jag är rätt nöjd med mig själv idag, hade världens flyt. För jag räknade slut på boken idag! Äntligen ! Så på Torsdag är det prov, som jag gärna vill klara, så jag blir klar med denna kursen nån gång. På torsdag ska jag dessutom träffa en Syo o prata om nästa termin, verkar som att det blir att läsa omvårdnad men på distans då. Gäller bara att ha en jävla självdiciplin, men det ska väl funka antar jag :)

Jörgen är iväg idag med, han är o kollar där han ska börja jobba. Hoppas att han ska trivas, men nu tar man väl nästan vilket jobb som helst, allt som bringar in pengar är guldvärt i dessa tider. Helst av allt hade man ju önskat att både han och jag kunde ha ett heltidsjobb, men jag får fixa min skola först. Sen kanske man kan hoppas på ett jobb.

Idag är det då fredag.. Tänkte att vi skulle gå o köpa lite helg godis när jag hämtat William från dagis. Det är ju ändå fredag och idol ikväll, så då ska man ju mysa! Tror ja inte William tackar nej till, haha! Inte jag heller för den delen =) Gottis-suuuugen !

Nej nu ska jag göra nåt att äta .. kurr kurr i magisen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg,kommentera min om du har tid :)

2009-10-16 @ 22:32:48
URL: http://ppffkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback