Föräldramöte på förskolan .

2009-10-05 22:28:35 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Haha, lägg märke till att jag skrev förskolan!
Kanske kan bero på att jag suttit på föräldramöte där idag o fröknarna använder sig av just förskola, en del av dom iaf, dom äldre säger fortfarande dagis, och jag brukar använda mig av just "dagis" . Förskola för mig är nollan alltså året innan man början första klass men det heter ju visst förskoleklass . Men det flesta av Williams fröknar säger faktiskt dagis . Jaja. Föräldramötet va jätte trevligt och det var kul och få träffa dom andra föräldrarna. Annars träffar man ju inte dom förän vid lämning och hämtning.

Innan dess var jag och William iväg till Öppna Förskolan och lekte. Väldans trevligt. Och ja vi har fått start på våran bil . Äntligen kanske ni tänker då? MEN ropa inte hej förän du är över backen? Eller vad säger man? .. för när väl bilen startade så pajjade nåt annat med bränsletillförslen, så jaa.. Back on square one! Dock ska väl inte denna grej vara så dyr att köpa, jag kommer inte ihåg va det hette, men ja det va la nån bränsleslang eller nåt filter eller nåt.
Men nu är vi på rätt väg iaf, =) Snart är hon på rull igen .. Våran gamla skruttbil !

Nej nu är det snart dags för sängen, är en morgon dag också, återstår att se vad den har att erbjuda ..

 

God Natt !



Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

Vill du bli veckans blogg?

Klicka dig in på min blogg och anmäl dig!

http://jemini.blogg.se/2009/october/veckans-blogg.html#comment

Pusshej /Jemini ♥

2009-10-06 @ 11:50:43
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback