Keep Tryin'

2009-10-21 13:32:13 Dagboken
» Kommentarer(7) «


:) Hello !
I’ll seek you out, Flay you alive One more word and you won’t survive..
Igår var det bara en massa flängande hit o dit . När vi kommit hem va det skönt med lite lugn o ro. William myste i soffan tittandes på Lilla spöket Laban i vanlig ordning, hans favorit film och den går varmt hemma hos oss! Sötnos! När kvällen var kommen o vi fått våran lilla älskling i säng va det tv-dags för min del, somnade nog till i soffan en stund, för sen vaknade jag till vid 23 av att William låg o skrek i sin säng :/ Lillälsklingen hade drömt en hemsk dröm, så fick ruska till han så han vaknade. Och sen va det bra, låg kvar ett tag hos han och smekte han på ryggen tills han somnade om, då gick även jag o la mig.

Imorse gick vi upp vid kvart i 7. Onsdag betyder tidig dag för oss. William va jätte glad att få komma till dagis och han går alltid in med ett leende på läpparna. Jag har varit i skolan som vanligt, skönt att ha lov nästa vecka och då ska även William vara ledig, mysigt! Har precis tagit en kaffe o kaka ihop med Sara! Och snart är det dags att hämta lillfisen på dagis, ska nog passa på att gå runt halva stan och hämta ut lite paket som kommit till oss! =)
Ett från Jotex, och sen paketet från Lundmyr! *Jippie*

Sen blir det väl det gamla vanliga, dammsuga (ett måste med en pälsboll som Rocky) Han fäller en massa, diska, det tar aldrig slut, laga mat och myspysa! Imorn är det matte prov, och jag är så jävla nervös, tror inte att jag kommer klara det, är ju prov på hela boken, hur i helsikke ska jag klara det?! ..

Bye!

<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

För att jag har valt vårdgaranti och dom hade ingen tid på ca 2 månader i uddevalla och så länge kan jag inte vänta. Snart kan jag knappt gå på foten längre hehe..

2009-10-21 @ 16:53:55
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Lisa, Loves mamma

Ett tips är ju att kolla igenom matteboken innan så du fräschar upp minnet lite. Lycka till imorogn! =) Det klarar du allt!

2009-10-21 @ 20:54:41
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 och Emma -08.

åh din william e såå otroligt söt!

2009-10-21 @ 21:38:02
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Mia

vet du=) om du TROR på dig själv och tänker " jag kommer klara det" så kommer du säkert klara provet.

Det hjälper oerhört mycket att tänka positivt till saker och ting.

Man kan styra sina tankar:)



lycka till!

2009-10-22 @ 00:26:39
URL: http://miamariah.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fin han är William!

2009-10-22 @ 09:27:15
Postat av: camilla

gud så söt liten grabb du har :) alltid lika kul o hitta andra mammor som bloggar :) ha en trevlig helg ! KRAM CAMILLA

2009-10-23 @ 15:19:06
URL: http://crimilla.bligg.se
Postat av: Emelie

Oh så söt son du har :)

Fin blogg också :)

2009-10-27 @ 08:28:36
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback