Låååååång Promenad .

2009-10-15 22:36:06 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Tjingeling !
Ja jag hann med näääääästan allt jag skulle idag, jag hann diska, och vika in min tvätt men dammsugningen hann jag inte med för jag tog mig ett skönt bad istället. Tycker jag va värd det ;) Hehe. Efter att jag frächat till mig blev det att klä på sig och ta med sig vovven på en långpromenad med Amelie <3 . Gick en ganska lång vända, sen dumpa vi av Rocky och fortsatte ner mot stan. Blev en snabb fika, innan vi gick hemåt igen. Va super skönt att röra på fläsket.

Har bara suttit o slappat resten av kvällen och haft det bra, imorn är det fredag och äntligen helg. Men innan vi kan njuta av det ska jag till skolan och William ska till dagis. Han har haft en bra dag ihop med sin faster och kusin idag. Vi ska upp tidigt imorn, så jag ska alldeles strax gå och lägga mig, så man orkar upp imorn bitti.

Och nästa helg kommer Erica hit. Åh va skoj vi ska ha <3 ! Just like old times!
Nu ska jag nana gott, hoppas ni får nana lika gott !

P&K


Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Halloween snart, ska du klä ut dig? Till vad? =)

2009-10-16 @ 01:36:28
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte söt blogg<3

2009-10-16 @ 07:08:54
URL: http://feeliciias.blogg.se/
Postat av: Marina

Fin bild =) du passa bra i dem glasögonen =)

2009-10-16 @ 08:17:41
Postat av: Lisa, Loves mamma

Snygga glasögon! Är det dina? Du passa bra i dom iaf! =)

2009-10-16 @ 14:09:55
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback