Måndag morron .

2009-10-12 09:53:11 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå !
God morgon kära vänner, här hemma är vi inte morgonpigga .. Jörgen åkte iväg vid halv 8 imorse. Jag låg kvar till 8 och sen gick upp för att väcka William som sussade så sött, han ville inte gå upp ur sängen, min lilla sömntuta . Fixade iordning lite välling o sen på med nya kläder innan vi skuttade iväg till dagis. Inget vidare mysigt väder att va ute o gå i, men William va ju klädd för detta väder mer än vad jag va iaf, äger ju varken regnjacka eller ett par stövlar. Kanske är något man borde inskaffa?

Nu sitter jag och pratar i telefon med Frida, hon ska nämligen på ultraljud idag. Åh så spännande! Jag vill också vara gravid och göra ultraljud. Men min tid kommer nog också snart hoppas jag. Om en stund ska jag åka iväg o lämna tillbaka våran bränslepump. Blir att köpa en helt ny ist, sååååå kanske bilfan kan fungera i mer än 2 dagar!

Sen blir det en sväng hem till Sara & Alice! Alltid trevligt.. =)
Nej om jag kanske skulle vika lite tvätt, är de nån som vill byta med mig?

Kommentarer
Postat av: Radenka

vad gullig din son är :) fin blogg också :)

2009-10-14 @ 14:55:29
URL: http://nicnok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback