Plugg & Tupperware party !

2009-10-07 22:12:25 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Kväll !
Idag har jag haft fullt upp, alltså ingen tid för bloggelibloggen.. Så kan det vara ibland.
Lämnade William på dagis vid 8 och sen gick jag till skolan, fick tillbaka provet vi gjorde i Engelskan och jag fick Godkänt. Så jag är nöjd! :) Slipper man tänka på det. Nästa vecka ska vi ha "speaking" delen för Nationella, det drar ihop sig sakta men säkert .. Efter att jag slutat skolan körde Jörgen mig till Emma, hon skulle hjälpa mig med matten, och ja det gick väldigt bra, fick gjort en hel del. Tack för hjälpen.

När jag kom hem stod maten på spisen. Min underbara älskade hade gjort kalops . Åh va gott det var. Men hann inte mer än att äta upp innan det var dags att åka till Amelie på Tupperwareparty, jag höll i mina pengar den här gången , men jag hade gärna köpt en sån där lökhackargrej, men en annan gång kanske.

Än en gång somnade William i soffan, tredje kvällen i rad, han ska somna på den lilla rosa kudden , lilla sötnosen! Kvällen har vart lugn, onsdagar är min tv-night. Onsdagar = Grey's Anatomy. lovelovelove.
Imorn är det skoldags igen och denna gång ytterligare ett 4,5 timmars pass Webdesign. Usch det är inte roligt att sitta såååå länge. men men ..

Nej nu ska jag gosa ner mig hos min sambo, ha en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: elin

sv; nej verkligen inte! och gud va söt son du har :)

2009-10-07 @ 23:32:38
URL: http://ejln.blogg.se/
Postat av: Lii

Tack,tack... Din son var också söt :0) Måste vara för att dom heter William ;0)



Superfin blogg!



Ha en underbar dag!

2009-10-08 @ 07:05:06
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Lii

Min William blev 4 månader igår.

Hur gammal är din?

2009-10-08 @ 08:48:12
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Amelie

Lökhackargrej ^^ Söta du! Tack så jättemycket för att du kom! Det var jätteroligt att träffa dig igen! Det måste hända oftare tycker jag :P Puss på dig!

2009-10-08 @ 09:26:13
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback