Sjukling .

2009-10-03 23:33:01 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ni får ursäkta den kassa uppdateringen .
Men jag är sjukling! Dratt på mig värsta förkylningen and I hate it . När jag hostar så känns det som att jag ska hosta sönder hela bröstet :/ Lagom skoj! men men . Det går nog över. Igår så va vi i Uddevalla en sväng, Jörgen skulle på en arbetsintervju för ett bussbolag där, så han börjar med intern-utbildningen på måndag. Han ska gå som timanställd men de är ju bättre än ingenting än så länge iaf. Kommer kännas konstigt att han börjar jobba igen, när han vart arbetslös i ett år, förutom när han gick bussutbildningen då.

Sen var vi iväg till Flygplatsen och betalade våra biljetter. Det är nämligen så att Golden Air har anordnat en liten flygtur imorn. Så för en mindre summa så får man flyga över Trollhättan, Uddevalla, Lysekil, Dalsland. Så det ska vi göra. Ska bli roligt, då jag aldrig flugit innan. Och efter det ska jag ha klädparty för märket MyKidoo . Det ska bli roligt, det är min vän Amelie som säljer för dom. Får se om man handlar nåt eller bara kikar, det är ju inget köptvång.

Men nu ska jag inta sängen och sova så jag orkar med morgondagen, har massor att göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback