Suddenly Monday..

2009-10-19 10:02:29 Dagboken
» Kommentarer(2) «


:) Hallåååå .
Goder Morgon! Min stora älskling åka iväg tidigt idag, då var inte jag och William vakna, vid halv 8 kom William in o la sig hos mig. Och där låg vi och morgonmyste i en halvtimma innan det va dags att äta frukost och göra sig iordning för att lämna han på dagis. Nu sitter jag här och väntar på att klockan skall gå tills jag ska åka iväg till tandläkaren. Jag hoppas innerligt att dom kommer ge mig ett besked idag.. Håll era tummar!

Annars är planera inte så värst många idag..
Vad ska ni göra ?

Beställde en tröja till William (Hade 50% rabatt) så den kostade inte så många kr. Älskar Lundmyr!

Fast jag valde texten "Busunge" .

 

Hoppas ni får en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Micaela

Väldigt söt tröja :)

2009-10-19 @ 12:21:14
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Hilde Aurora

Takk:) Min blir 2 i november.. De blir store så alt for fort!

Söt tröja:)

2009-10-19 @ 19:34:03
URL: http://hildeaurora.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback