God Natt !

2009-09-23 23:09:29 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Snart time for bed !
Eftermiddagen har vi spenderat här hemma, eller ja iaf jag. Vi va en snabbis på Överby och handlade. William var med sin faster så länge. Sen åkte Jörgen bort till sin mamma och skulle grejja med våran bil, ja och sen ringde han och var måttligt förbannad, då hela avgas systemet låg på marken, helt sönderhoppat.. Så han la sig o kikade under bilen, och jomen visst ! Det är nån jävel som snott våran katalysator och lamdasond :/ Ja va fan ska man säga? Ska man skratta eller gråta?

Som att det inte är nog med kostnader som det är, har inte råd med mer skit just nu. Just nu har vi inte råd att köpa en ny katalysator eller lamdasond, men hur som helst så är det polisanmält och imorn får vi ringa försäkringsbolaget och höra vad dom säger, vad vi ska göra nu? Om dom kan hjälpa oss på nåt sätt eller vad som helst liksom.. Blääää för bilar ! Hursomhelst så ska jag till Tandläkaren imorn, ska träffa min underbara tandhygienist, hon är underbar. Så glad att jag fått en normal människa som hjälper mig med mina tänder.

Så får se vad som sägs efter det besöket. Hoppas på det bästa, så jag ska alldeles alldeles strax gå och lägga mig. Och få några timmars sömn, jag har precis tittat på Grey's Anatomy det va dom sista avsnitten från förra säsongen idag, och som vanligt så satt jag här och grinade som en tok :( Buuhuu.. Nej sova va det ja?

Natti !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du på allvar att snutarna bryr sig om lite snodda bildelar?

2009-09-24 @ 09:43:29
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

oavsett om dom bryr sig eller inte så måste vi göra en polisanmälan... Det är väl en självklarhet att man gör det när man blivit bestulet på nåt?!

2009-09-24 @ 10:12:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Sicket onödigt inlägg. Klart man polisanmäler!

2009-09-24 @ 10:21:12
Postat av: jessica

vad e dt för pucko som kommentera det?..man måste ju göra en polisanmälan oavsett..ni måste ju ha en sån till f-bolaget lixom..

2009-09-24 @ 10:26:30
Postat av: Anonym

Varken f-bolaget el snutarna kommer göra nått åt de..Face the fact och köp en fungerande bil nästa gång

2009-09-24 @ 14:42:39
Postat av: Jörgen

Du är ju dum i huvudet som kommenterat att varken polisen eller försäkringsbolaget gör nåt åt det! Polisen lägger inte ner energi på det, men försäkringsbolaget gör nåt åt det med tanke på att den redan står inne hos Volvo och ska lagas. Ska man köpa en fungerande bil nästa gång? Vad hjälper det när nån stjäl katalysatorn? Vad har det med saken att göra? Mvh Ägaren till bilen!

2009-09-24 @ 16:07:25
Postat av: Helen

Klart man polisanmäler!

2009-09-26 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback