Inte nu igen!

2009-09-02 21:33:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


När faaaaaaaan ska det ta slut??
Jo men visst är det där jävla tvätt Hitler igång igen! Jo för idag hade jag tvättid mellan 15-18 och när jag kommer när ca 17.50 för att hämta upp den sista tvätten jo vem fan står i tvättstugan då om inte den där jävla kossan? Då hade hon kastat ut min tvätt. Och dessutom börjat tvätta sin tvätt.. Alltså varför måste alltid jag råka ut för dom här missfostren? Vart vi än bor så är det alltid nån som har tvättmani! Guud va trött jag blir, hursomhelst så sprang jag upp till lägenheten och hämtade Jörgen så han gick ner och skällde ut henne efter noter. Mohahaha

Ja som ni säkert fattat så har vi tvättat idag :P Sen har jag fått vika en himla massa tvätt. Och då snackar vi massor! Bäddat rent i våran säng så nu är det myspys, underbart att gå o lägga sig i nya sängkläder. Sitter just nu i soffan med datorn i knät och dricker en kopp te, och tittar på Beck. Ibland är det allt gott att ha en laptop! Hihihi
Snart är det väl dags att hoppa i sängen o nana lite så man orkar med morgondagen och skolan..

Imorn är en lång dag, slutar inte förän kl 17 så hämtningen på dagis den får Jörgen sköta!
Nu ska jag mysa i soffan, och njuta av tystnaden. Den är ljuvlig!

God natt kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jansson

Ni skulle ha låskolv som vi har i våran tvättstuga för då kan ingen komma in när man tvättar. Bra tycker jag, men så finns de vissa som inte använder den :)

2009-09-04 @ 10:14:08
URL: http://ulllrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback