Krama Kudden..

2009-09-06 00:15:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Mitt i natta!
Dagen har varit milt sagt tumultartad.. Dagens händelse har verkligen tagit på min familj. William verkar må bra, han är pigg och har varit i sitt esse. Jag har känt mig helt tom idag, hade jag kunnat så hade jag nog krupit ner under täcket och legat där hela dagen. Men det går icke för sig. Efter att William nanat nap, åkte vi till Överby . Jag hade ju som sagt lovat William en leksak, och han valde en bil inne på BR Leksaker. Blev även lite kläder inne på Cubus. William va jätte nöjd :)

Sen stannade han hos farmor en stund medans jag åkte hem och tvättade. Han ville så gärna vara där. Såklart jag inte kunde säga nej till det. Och även då när jag kom hem så flög allt ur mig, all ork, ja allting.. Och jag kände mig sådär tom igen. När tvättandet va klart gick jag för att hämta min lilla älskling, han hade haft jätte roligt, och va jätte trött, höll på att somna på den korta vägen hem. Men hem hann vi, och då va det blöjbyte, smörja lilla rompan som han ajjsing i :/ Han är väldigt ofta röd i rompan nu den senaste tiden.. Vette tusan va det kan bero på :( .. Hoppas det snart ger med sig, och ögonsalvan fick han, o välling o sen va det gonatt!

Sen dess har jag suttit här och njutit av lugnet, tagit mig ett riktigt varmt bad. :)
Imorn blir det upp tidigt, kl 10 ska vi på dop för lilla Nicolina! Det ska bli trevligt!
Nu ska jag skutta i min pyjamas och snutta kudde.. Hoppas ni haft en fin lördag, nu ska jag gå in och pussa på min underbart fina son, och drömma söta drömmar!
God Natt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback