Kvällen .

2009-09-29 22:45:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll !
Idag hade jag prov i Datakunskap och ja jag tyckte att det gick ganska så bra! Det kändes så iaf, sen blev det gå hem och sätta igång med tvätten innan det va dags att hämta lillfisen på dagis. Han hade haft en bra dag ätit massa i vanlig ordning. Efter att vi var klara med tvätten klädde vi på oss för en liten promenad, gick till en lekplats så William fick leka av sig lite, och passade såklart på att fota han ! :) Hihi!

När vi kom in igen hade vi en hungrig liten kille, så vi fixade lite källsmat. Då vi tatt bort vällingen på kvällen så fick det bli macka, yoghurt och Oboy. Sen ställde sig min kära sambo och bakade bröd, igår va det tekakor och idag blev det läfsor. Riktigt gott, jag kan nog nästan vänja mig vid detta att få nybakat bröd till kvällsmat ! :) Jag ska alldeles strax sätta mig med Engelskaboken en stund. Jag har prov imorn, så man kanske bör ha läst på lite iaf. Annars så får det gå som de går.

Nej, nu börjar jag bli trött så kanske ska ta tag i det där innan jag blir föööör trött !

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback